Menu

Інтерв’ю з Петренко Людмилою: проект – це те, що дітям справді знадобиться в житті

Розкажіть про себе? Чому Ви вирішили стати вчителем?

Це була дитяча мрія, моя мама за фахом педагог і ще у класі 5-6 я вирішила, що хочу бути вчителем. Так склалося, що мій вчитель біології та хімії запалив у мені це бажання на 100%. До біологічного факультету вступила відразу, гарно вчилася і намагаюсь гарно працювати. На всіх етапах я цього хотіла, прагнула і сьогодні займаюся улюбленою справою.

Чи траплялись з вами ситуації, коли людині треба було надати домедичну допомогу?

Критичних ситуацій із реанімаційними заходами не траплялось. В мене були такі випадки, що дійсно те, що мені колись хтось розповів, або навіть я десь прочитала, реально допомогло, зменшило наслідки. Але допомагати хотіла завжди. Пригадую, моя подруга сильно розбила коліно, і я з підручних матеріалів їй накладала пов’язку.

SAM_2078
З якими Ви класами працюватимете у рамках проекту?

Це не визначено. Йдеться не лише про реанімаційні заходи, а й весь спектр в рамках загальної програми основ здоров’я. Буде охоплена школа 100% вся.

Реанімаційні заходи розраховані на старших дітей, для молодших основна форма роботи –  ігрова (моделювання кризових ситуацій, розробка алгоритму дій). Як правило, для дітей предмет “Основи здоров’я” – це доволі нудно, а от клас з сучасним інтер’єром та модульними меблями надасть уроку нового забарвлення та підвищить інтерес. У початковій школі у нас парти стаціонарні і немає можливості їх пересувати. А у новому кабінеті така можливість з’явиться. Парти-трапеції, можна легко трансформувати під час уроку (наприклад у коло) і дітям обговорювати тему біде цікавіше.

Чи дітям цікаво вивчати надання домедичної допомоги?

Дуже цікаво, особливо, коли це підкріплено реальними прикладами з новин, Діти бачать, що відбувається у світі і є ситуації, в яких дійсно знання і вміння тих, хто поряд, рятує життя.

Що Вам дало навчання на “Про.Навичках“?

Це важливий етап мого життя. Є таке поняття: “я до” програми і “я після”. Я змінила фокус, кут сприйняття себе як вчителя, дітей як учнів і освіту в цілому. Що не просто я є ретранслятором наукових даних, законів, а що я можу скоординувати дії дітей. Я є менеджером на уроці і від того, як спланую, спроектую, залежить результат.

DSC_0044
Чи важко було змінюватись?

Ні, я не є консервативним, пасивним вчителем. Мені по духу був той ритм роботи і напрямок в якому пропонували рухатись. Я шукала такого роду курси.

Життя складається так, що ти опинишся в тому місці, і в той час, коли це треба тобі. Зі мною так і сталося, і через пост у Facebook побачила, зацікавилась і потрапила на “Про.Навички”.

Розкажіть, коли виникла ідея створення проекту на GoFundEd.

Уже безпосередньо в процесі навчання на програмі “Про.Навички”. Однією з передумов участі було представлення проекту школи. Я розробила проект “Врятуй життя!”, який є актуальним та важливим. Приємно, що його підтримали колеги, батьки моїх учнів (більше 100 доброчинців).

Зараз Ви збираєте кошти на другу частину проекту. Розкажіть більше про це.

Важливим елементом облаштування кабінету основ здоров’я є меблі. З’явиться можливість активно долучати дітей до уроків, ситуативно змінювати розташування парт і організацію уроку. Загальновідомо, що інформація краще сприймається візуально, тому телевізор допоможе наочно проілюструвати завдання та різні моменти щодо допомоги.

Щодо проектора – наш проект не обмежується однією школою, ми плануємо долучати до тренувань учнів з району. Учні не завжди зможуть приїхати до нас, а зручніше буде нам до них – для цього потрібен проектор, щоб демонструвати презентації, відео. Ці допоміжні інструменти не є визначальними, але важливими.

Цей проект – це реально те, що нам потрібно в житті.

Чого Ви чекаєте від реалізації проекту?

Спецобладнання: тренажери для реанімаційних вправ, аптечки, джгути, пов’язки тощо сприятимуть формуванню правильних навичок у школярів в критичних для здоров’я ситуаціях. Це не панацея, це просто допоміжні інструменти для того, щоб навчання у школі було цікавішим. Велика проблема учнів – ми дуже багато вчимо і не знаємо для чого. Цей проект – це реально те, що нам потрібно в житті. Діти, будучи на уроках основ здоров’я, можуть бути впевнені на 95%, що ці знання та вміння  знадобляться їм у майбутньому.

SAM_2081
Що означає для Вас “бути вчителем”?

Бути вчителем – це насамперед самореалізація, це можливість бути причетним до формування нового покоління, особистостей. Ми кажемо, що вчитель виконує дві функції: навчальну та виховну, у мене на першому місці виховна. Важливо у класі сформувати атмосферу взаємоповаги та взаємопідтримки. А ще я прививаю любов до біології та хімії у дітей, в яких є інтерес до цих предметів. Я активно залучаю їх  до участі в олімпіадах, конкурсах, змаганнях з цих предметів.

Share this Post!

About the Author : GoFundEd


1 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP