Menu

Інтерв’ю з Тетяною Вакаровою: як долати свій страх та реалізовувати дорослі мрії

Що спонукало Вас організувати проект?

Я почала працювати в школі з 2002 року одразу після закінчення УжНУ. Вперше, зайшовши у кабінет фізики, зрозуміла, що, на жаль, є дуже мало приладів для лабораторних робіт. Одразу вирішила шукати якісь варіанти, як зробити уроки цікавішими. Я знала, що на той момент в інституті були перші, дуже примітивні розробки відео-лабораторних. Тоді в мене вийшло отримати їх і переписати собі на дискету.

Для мене і моїх учнів це було справжнім дивом, адже це те, про що можна не тільки говорити, а й побачити на власні очі. Я постійно накопичувала та оновлювала цікаві розробки до лабораторних робіт.

Зараз в умовах технічного прогресу вчителі розуміють, що кабінети технічно не пристосовані до потреб і можливостей учнів. Майже всі школярі мають по декілька гаджетів, тому
як можна для таких дітей проводити уроки без мультимедіа, рухомих картинок і захопливих демонстрацій?!

Маючи потужну базу даних розробок до уроків фізики, кожен вчитель може проводити свої уроки цікаво та весело, ще й отримувати хороший результат.

Коли проводиш такий урок, діти не хочуть виходити з класу, а заняття “пролітає” зі швидкістю світла. Це те, що намагається зробити кожен вчитель: цікавими, захопливими уроками мотивувати до навчання та пізнання нового своїх учнів!

Тому в цьому році я вирішила скористатися нагодою та подати проект на платформу, щоб мати можливість проводити уроки цікаво, жваво, а також робити щасливими від пізнання світу своїх учнів і себе!

Як проект і запуск на GoFundEd змінив вас?

Ця платформа кардинально змінила моє життя. Тут є декілька сильних мотивуючих факторів:

  1. Учні – яким ти хочеш викладати по-новому, мотивувати до нових досліджень, роздумів, збільшення досягнень.
  2. Колеги – яким хочеться показати, що мріяти ніхто нікому не забороняв, навіть у дорослому віці.
  3. Дирекція – яка постійно чекає від учителя нових результатів у роботі.
  4. Сама я – яка хоче довести розпочату справу до кінця і ні в якому разі не відступати, адже, лише в успішного вчителя – успішний учень!

Я зіштовхнулася з розумінням того, що я вже не просто вчитель, а новий учитель, з яким ні методичний кабінет, ні дирекція не знає що робити.  

Я поставила перед собою ціль і мені треба було її виконати. Тому я вирішила скористатися Фейсбуком, стала просто писати листи людям, які працюють у місцевій та обласній владі. Декілька днів не було жодної відповіді і це мене стимулювало шукати інші способи розповісти про свій проект. Активно писала дописи у соцмережах і через декілька днів у мене вийшло поговорити з одним з держпосадовців району! Це був ключовий момент, адже саме завдяки цій людині вдалось знайти контакти ЗМІ. І через 2 дні я вже давала інтерв’ю на місцевому телебаченні та веду бесіду з журналістами газети.

Найбільша моя зміна – це не боятися стукати в двері, навіть до високопосадовців, а також розуміння, що прийшов час перетворювати дзеркала на вікна!

Хочу додати: «Люди, робіть добро іншим і воно до вас повернеться сторицею!». Це перевірено на собі. 🙂

Як це трансформує ваш клас?

Успіх проекту – це успіх всієї команди – мій та моїх учнів. Від них я отримувала найбільшу підтримку, лише їхні щирі, сповнені вірою очі давали наснаги і розуміння, що не треба зупинятись, потрібно йти далі.

Вони багато говорили про проект батькам, показували відео, пригадували, хто де має друзів, які б могли допомогти. Це був постійний рух вперед. Ми стали однією командою. Я впевнена, що і надалі наші взаємозв’язки будуть мати лише такий командний дух. Ми не просто вчитель і учні у класі, ми  –  однодумці. Вони добре розуміють, що відповідальність за реалізацію проекту лежить і на них.

DSC_0661

Якщо ви зберете необхідну суму, як, на Ваш погляд, трансформується клас?

Наперед я можу сказати одне –  це буде місце цікавих уроків, нестандартних ідей та рішень, і це буде місце, в якому робота над наукою і в науці буде кипіти.

Як ви бачите розвиток цього проекту і що готові робити вже зараз?

Проект передбачає впровадження змішаного навчання лише на моїх уроках, але є багато зацікавлених вчителів, які хочуть проводити уроки у такому форматі у своїх класах. Вже 7  квітня відбудеться семінар для вчителів природничого циклу, де ми обміняємось досвідом з змішаного навчання. Також будемо ділитися ідеями, думками про можливе втілення такого формату навчання і в інших школах району.

 

Share this Post!

About the Author : GoFundEd


0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP