Menu

Інтерв’ю з Наталею Сулік: про те, як LEGO конструює новий навчальний простір для дітей

Розкажіть трохи про себе. Як давно ви працюєте вчителем?
В 2010 році я закінчила фізико-математичний факультет Тернопільського національного університету ім. В. Гнатюка. Під час навчання була представником факультету в студентській раді університету, була в команді КВН факультету, активно займалась громадською діяльністю, тому маю досвід організації концертів, конференцій, обмінів тощо. В школі працюю вже 6 років, але інформатику викладаю тільки два. До того була вихователем групи продовженого дня і керівником гуртка.

Як ви потрапили на програму від ТОВ “ПроЛего”? Що Вам дало навчання на цій програмі?
Зарплата в школі маленька, а як не маєш повного навантаження – то дуже маленька. От я і вирішила знайти додатковий підробіток. В Інтернеті натрапила на оголошення, що на приватні курси потрібен вчитель фізико-математичного напрямку і надіслала резюме. Адміністрація курсів відправила мене на навчання від ТОВ «ПроЛего».
Я навчилась працювати з конструкторами, познайомилась з іншими підходами навчання. Відтоді хочу, щоб дітям було цікаво на уроках, щоб з класу вони виходили щасливими і захопленими, і водночас, засвоювали навчальний матеріал. Зізнаюсь, не завжди так виходить. 🙁

Розкажіть коротко про Ваш проект на платформі. Що спонукало Вас створити його?
Я хочу купити конструктори LEGO Education для школи, щоб використовувати їх на уроках інформатики і не тільки. В ідеалі – залучити до їх використання на уроках і вчителів фізики. Учні будуть мати можливість конструювати модель, програмувати її і досліджувати особливості її роботи. Водночас вони не лише будуть вчити основи програмування, а й будуть застосовувати на практиці знання з математики, ознайомляться з фізичними поняттями.
Цього року для відкритого уроку з теми «Алгоритми» я позичила конструктори LEGO Education WeDo. Звичайно, скористалась можливістю і провела з ними не 1 урок, а всі, які мала в той день. 🙂

Діти були просто в захваті і ще довго бігали за мною із запитаннями, коли я принесу конструктори знову. Багато учнів запитували, чому в них не було на уроці такого.

Мені було сумно, що ми не можемо собі дозволити придбати в школу такі конструктори. І тут у Facebook знайомий (з часів моєї активної громадської діяльності) поширив інформацію про запуск платформи GoFundEd.

45300_ClassroomSolution_01-min
Чи проект вже змінив Вас якось?
Зараз мені важко сказати, чи змінив проект мене вже зараз. Точно змусив задуматись над тим, що ж я насправді хочу в професійному плані.

Які результати Ви очікуєте отримати? Як це вплине на Ваших учнів, на Ваш погляд?
В результаті я очікую на те, що розширю коло учнів, які зацікавляться програмуванням. Для багатьох буде легше зрозуміти навчальний матеріал. Також це допоможе у вивченні математики і фізики. Відповідно покращить якість знань учнів і підвищить їх зацікавлення до навчання, а головне – саму цікавість і бажання творити щось нове.

Як Ви бачите розвиток цього проекту і що готові робити вже зараз?
Далі було б добре докупити ще кілька комплектів LEGO, а для старших – Arduino. Обов’язково хочу повезти команду Junior FLL від школи на фестиваль Robotica-2017, тож планую заохочувати дітей до участі у різних конкурсах і фестивалях у всіх вікових категоріях. Сподіваюсь, що в майбутньому мої дії зроблять внесок до змін підходів у навчанні природничих предметів і вихід на якісніший рівень виклдання у всій країні.

________

Підтримати проект Наталі

Share this Post!

About the Author : GoFundEd


0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP