Menu

Технічні несправності GoFundEd, які ми виправили

Привіт усім!

Добігає вже 4-ий день тестування краудфандингової платформи GoFundEd.

За три дні роботи було отримано чимало внесків, та ми отримали зворотній зв’язок від доброчинців щодо складнощів із підтвердженням та проходженням платежів.

Сьогодні ми перевірили чи все гаразд із кожним платежем і виявили, що частина платежів не була зарахована у Interkassa, на рахунок банку, відповідно. Ми з’ясували причину, нам повідомили, що могло бути декілька варіантів:

– був створений платіж, але фінансова операція була відхилена банком;

– був створений платіж, але Ви його не підтвердили (через особисті причини чи технічні);

– платіж був неуспішним через помилку платіжної системи (MasterCard, LiqPay тощо).

Водночас, на сайті GoFundEd відображалась хибна ситуація, адже навіть незараховані у банк платежі – були успішними на сайті. Тут була помилка програмного забезпечення, яку ми сьогодні також знайшли і виправили.

Ми перепрошуємо за такі несправності! Ми прийняли сьогодні багато рішень, які змінять Ваш досвід користування GoFundEd на краще. Ми зробили висновки, навчились і продовжуємо тестувати і працювати далі!

Дякуємо, за те, що повірили в нас і будемо вдячні за зворотній зв’язок! Якщо потрібна додаткова інформація, можете нам писати – gofunded.org@gmail.com

Щиро,

команда GoFundEd

Share this Post!

About the Author : GoFundEd


1 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Related post

  TOP