Menu

SmartПростір – навчання в групах

Профінансований
101%
До завершення
0 
днів залишилось
  • Зібрано:

    15,700
  • Бюджет:

    15,500
  • Доброчинців:

    30

Мене звати Марія, я вчителька англійської та німецької мов у школі села Гірне на Львівщині.

Мій проект полягає в тому, щоб відійти від традиційної організації навчального середовища в класі, адже я вважаю, що для того, щоб навчити учнів спілкуватися іноземною мовою потрібно, власне, спілкуватися. А сидіння в два чи три ряди та виконання учнем вправ біля дошки не дозволяє цього робити вільно та невимушено. В результаті тестування різних форм роботи на уроках іноземних мов я дійшла висновку, що робота в малих групах з постійною ротацією – це саме те, що потрібно сучасним школярам для ефективного вивчення мов.

c0283-mp4_snapshot_00-09_-2016-10-21_15-06-41
SmartПростір – це комфортне середовище для співпраці та взаємодопомоги. Мета проекту – підвищення рівня мотивації до навчання та навчальних досягнень учнів, а також формування навичок лідерства, відповідальності за результати своєї роботи, креативності, емоційної компетентності та спільного прийняття рішень.

Як виглядає урок в рамках проекту?

На початку уроку вчитель групує учнів за допомогою жеребкування чи іншим цікавим для дітей способом у групи по 3-4 учні. Вчитель презентує новий матеріал, після чого школярі виконують завдання в групах. Учні мають можливість спілкуватися між собою, радитися та сперечатися, ділитися досвідом, навчати менш здібних партнерів та вчитися в сильніших. Вони розкривають себе в нових ролях, вчаться працювати в команді, прислухатися до інших та чітко висловлювати власні думки та ідеї.


У квітні та травні я провела цикл уроків англійської мови з роботою виключно у малих групах у двох класах. Перед тим, як розпочати, разом із шкільним психологом ми провели анкетування учнів – воно було спрямоване на визначення ставлення до предмета, а також вимірювання рівня мотивації. В кінці травня ми провели опитування повторно, і результати приємно відрізнялися – рівень мотивації учнів зріс на 50%, також підвищились показники позитивного ставлення до уроків англійської та роботи в групах, зокрема на запитання “Чи отримуєш ти задоволення від роботи на уроках англійської мови?” та “Чи хотів би/хотіла б ти, щоб у вашому класі навчання англійської мови відбувалось в групах?” ствердно відповіли на 50% та на 40% більше респондентів порівняно з вхідним опитуванням. Під час реалізації міні-проекту в квітні-травні  я постійно збирала зворотний зв’язок від школярів  – він у більшості випадків був позитивним.

В січні-травні 2017 року я планую розширити проект, охопивши ще два класи. Результати – динаміку мотивації та навчальні успіхи – я планую вимірювати з допомогою анкетування, зворотного зв’язку, поточного оцінювання і тестування. Щодо лідерських рис, креативності, емоційної компетентності, навичок презентації та спільного прийняття рішень, то зрозуміло, що вони формуються в довготривалій перспективі.

Якщо проект буде успішним і задовольнить потреби учнів, то робота в групах стане основною формою навчання на моїх уроках.

c0283-mp4_snapshot_00-23_-2016-10-21_15-07-19
Для організації роботи в групах потрібна велика кількість роздаткового матеріалу, тому нам потрібний кольоровий принтер та запас паперу. Аби зробити уроки ще більш яскравими та наповненими, ми мріємо про ноутбук за допомогою якого зможемо переглядати фільми англійською мовою, використовувати освітні можливості Інтернету на уроках, демонструвати мультимедійні проекти учнів. Школярам дуже подобається проводити брейнстормінг у групах, записуючи кожну ідею на окремому стікері, малювати постери, тому нам потрібне відповідне канцелярське приладдя. В майбутньому плануємо залучати інші джерела для поповнення витратних матеріалів.
znimok-ekrana-2016-10-21-o-17-12-56

Допоможіть здійснити нашу мрію! 🙂

 

Розкажить про проект в соціальних мережах:

0 Comment
  TOP