Menu

Фізика у новаційному форматі

Профінансований
116%
До завершення
0 
днів залишилось
  • Зібрано:

    10,681
  • Бюджет:

    9,225
  • Доброчинців:

    21

Мене звуть Тетяна Вакарова, я є вчителем фізики у Кривській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів, Хустський район, Закарпатська область.

tan

Чому я вирішила робити цей проект?

Зміни “зверху” приходять повільно і це не задовільняє учнів, батьків та вчителів, які насправді хочуть покращити результати навчання, що не відбувається без підвищення цінності процесу учіння. Система уроків за методикою змішаного навчання – blended learning –  дає можливість здійснити зміни з самої середини, створивши кращий досвід для учня!

Яку проблему вирішує проект?

Підвищення мотивації та максимальне залучення до навчання учнів – це основна проблема, яку вирішує даний проект.

Учні матимуть змогу використовувати технології для навчання: теорію зможуть вивчати онлайн, а в класі ж – працювати в групах за допомогою ротаційної моделі, покращуючи свої навички, готуючись до майбутнього!

Змішане навчання допомогає учням самостійно здобувати знання.

DSC_0661

 

Уроки фізики у форматі змішаного навчання дають можливість поєднати цікаві предмети у незвичний до сьогодні спосіб

Учень вчить на фізиці англійську мову та історію, а, може, фізкультуру й біологію чи географію і це відбувається одночасно! Знання отримуються порційно, але з різних предметів по черзі, в рамках уроку – 45 хвилин, умова – одна спільна риса, наприклад: козаки та їх унікальний винахід –підводний човен, фізика та умови плавання тіл – знову про підводний човен, плюс опис всього нового, вивченого на уроці англійською.

Маю на меті розпочати розробляти уроки у форматі змішаного навчання, практикуючи цей метод з дітьми на уроках!

Іноді на уроках я шкодую, що знання – це не вірусна інфекція, але зараз я розумію, що не треба вірусів, треба – blended learning! Я думаю, що початком будуть учні одного класу, а далі всі, кого я навчаю і це, майже, 100 дітей!

Фінанси

Важко дивитися як гасне вогник в очах учнів, готових до нових звершень у навчанні, через брак елементарного – технічних можливостей вчителя на уроці, адже у нашій школі дуже застаріле приладдя кабінету фізики. За зібрані гроші, я планую придбати ноутбук, який стоятиме в кабінеті фізики і який учні зможуть використовувати під час уроків.

Мої учні беруть учать у олімпіадах, різноманітних всеукраїнських конкурсах: “Левеня”, “Кенгуру”, “Геліантус”, але хочеться ще кращих результатів. І тому ми віримо: зміни на краще нас чекають!

Будь ласка, підтримайте мій проект! 🙂

 

Репортаж про проект від РТК “Хуст”

Розкажить про проект в соціальних мережах:

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP