Menu

Arduino на інформатиці

Профінансований
104%
До завершення
0 
днів залишилось
  • Зібрано:

    18,870
  • Бюджет:

    18,200
  • Доброчинців:

    57

Мене звуть Олег Горбач, я вчитель інформатики у спеціалізованій школі №3 м. Києва із поглибленим вивченням інформаційних технологій. Я маю вищу технічну освіту та досвід роботи у лабораторії одного із університетів Великобританії, де я стажувався.

11111

 

Я веду факультативні заняття із невеликою кількістю дітей, батьки яких можуть собі дозволити частково або повністю придбати обладнання. У нас є декілька мікроконтролерів типу Arduino та деякі електричні елементи. Але дуже велика кількість талановитих дітей із вогником в очах не може доторкнутися до чарівного світу Інтернету речей та робототехніки.

Я дуже бажаю створити на базі нашої спеціалізованої школи Клуб юних техніків – так званий Hackerspace для дітей.

Це такий простір, де кожна дитина, кожен учень школи може долучитись до проекту із програмування пристрою чи робота, прийняти участь у змаганнях із робототехніки, написати якісну практично-орієнтовану роботу Малої академії наук, просто прийти та власноруч поблимати світлодіодом, привести до руху сервомашинку або створити 3D-модель запчастин, надрукувати їх та зібрати власний автоматичний пристрій.

Окрім комп’ютерів сучасний клас з інформатики повинен мати ще щось цікаве: плати Arduino, набір датчиків, RaspberryPi, Lego EV3 – і це далеко не повний список.

4444

Яку проблему вирішує проект?

Часті запитання учнів: а навіщо мені це треба? Що це мені дасть? А мова Pascal використовується у реальних проектах? Все це не потрібно пояснювати, якщо є сучасне обладнання та практична науково-інженерна спрямованість навчання.

Основна мета цього проекту – створення практичних можливостей для роботи із сучасним обладнанням, які матиме кожна дитина у класі.

Це підвищить мотивацію дітей та запалить в них бажання до якісного вивчення інформатики. Такий Hackerspace дозволить розвинути в учнів:

– навички роботи в середовищі програмування мікроконтролерів;

– знання щодо структури програми та її елементів, змінних, виразів, масивів, логічних конструкцій, функцій, бібліотек тощо;

– навичок із складання програми відповідно до поставленої задачі та перенесення її до мікроконтролера;

– основних понять з електрики;

– знань про основні елементи на цифрових схемах;

– навичок із читання, виправлення та збирання електричних схем відповідно до пройденого матеріалу;

– вмінь щодо користування вимірювальною технікою, зокрема мультиметром та осцилографом;

– навичок роботи із датчиками, їх налаштування, обробки інформації з них та документацією (datasheet).

 

Для початку планую створити такий Hackerspace в одній школі. До занять із напрямку програмування мікроконтролерів та автоматизованих пристроїв буде залучено більше 350 дітей із різних класів. У подальшому заняття можна розділити за напрямками: конструювання, програмування, 3D-моделювання тощо.

У результаті проекту діти зможуть приймати участь у змаганнях із робототехніки чи писати наукові практично-орієнтовані роботи Малої академії наук використовуючи базу кабінету інформатики. Буде організовано виставку-показ учнівських проектів.

333

Для будь-якої школи цей проект важливий тим, що він закладає основи школи майбутнього, де учні знайомляться з основами експериментальної діяльності та мають можливість відчути, що таке наука, відвідати клуб за інтересом у позакласні години.

Цей проект надасть можливість учням розвинути творче мислення, сформувати інженерний підхід при вирішенні повсякденних проблем. У рамках проекту будуть розглядатися процеси проектування, тестування, виготовлення електронних та роботизованих систем. Діти вивчать фізичні принципи роботи електронних схем та різних радіоелектронних компонентів, які проілюструються практичними прикладами у вигляді моделей автоматизованих систем управління із Arduino платформою. Діти вивчать теоретичні основи цифрової техніки, практично дізнаються як мікроконтролери взаємодіють з навколишнім світом.

Після завершення проекту учні зможуть власноруч створити практичний проект у форматі Інтеренету речей. Окрім того, буде закладено фундамент платформи для розвитку обдарованих учнів у вивченні предметів природничого циклу.

2222

Фінанси

На зібрані кошти, планую придбати 10 базових наборів та 10 наборів датчиків для виконання практичних робіт. Комплект наборів дозволить розпочати курс тривалістю 75 навчальних годин, що еквівалентно 1 навчальному року.

Підтримайте наш проект, зробіть Hackerspace можливим! 

 

Олег Костянтинович, мій контакт: 

Facebook

Розкажить про проект в соціальних мережах:

14 Comments
  1. Oksana 16 Травень 2016 at 13:17 - Reply

    Дуже цікавий проект! Чи Ви плануєте потім поширювати хакер-простір на інші школи?

    • Oleg Gorbach 16 Травень 2016 at 17:57 - Reply

      Так, звичайно! Хоча ця задача і потребує значно більших ресурсів (не тільки фінансових).

  2. Elena Krem 17 Травень 2016 at 15:21 - Reply

    А можно как-то оплатить через Приват-24?

  3. Elena Krem 17 Травень 2016 at 15:27 - Reply

    Вопрос снимаю, через Приват есть возможность оплатить.
    Может быть указать, какие есть способы оплаты, чтобы у других людей не было таких же вопросов, как у меня 🙂

    • GoFundEd 17 Травень 2016 at 16:00 - Reply

      Елена, спасибо за поддержку проектов и за обратную связь! До конца недели обязательно укажем 🙂

  4. Marta 18 Травень 2016 at 13:45 - Reply

    Дуже цікавий проект! Дивлюсь на фото і самій хочеться “побавитись” тими пристроями!

  5. Арсений Аржековский 31 Травень 2016 at 22:20 - Reply

    Дуже цікава ідея і цікавий проект. Сам бажаю спробувати це, тому я буду намагатися підтримувати цей проект.

  6. Арсений Аржековский 31 Травень 2016 at 22:21 - Reply

    Дуже цікава ідея і цікавий проект. Сам бажаю спробувати це, тому я буду намагатися підтримувати цей проект!

  7. Ton Sharp 24 Червень 2016 at 17:16 - Reply

    Moжно узнать на что конкретно пойдут деньги и где собираетесь закупать оборудование?

  8. Олег 29 Червень 2016 at 13:48 - Reply

    Деньги пойдут на покупку наборов Arduino. В их состав входят: Arduino-плата, Монтажная плата, резисторы, диоды, транзисторы, светодиоды, кнопки, потенциометры, фоторезисторы, светодиодные индикаторы, сервоприводы, шаговый двигатель и много других элементов. Подробнее можно посмотреть тут:
    http://goo.gl/MBXrD5
    http://goo.gl/DfqTCs

  9. Игорь Мирошниченко 30 Червень 2016 at 13:02 - Reply

    Олег спасибо вам за неравнодушие

  10. Ирина 12 Липень 2016 at 17:44 - Reply

    Наш проект профинансирован неравнодушными людьми! Спасибо большое всем и каждому, кто принял участие, кто переживал. Желаю вам, чтобы и вас окружали добрые люди с активной жизненной позицией! Уверена: наш замечательный учитель Олег Константинович Горбач реализует на своих уроках и во внеурочной работе приобретенное на ваши деньги оборудование! Спасибо организаторам GOFUNDED! Мы с вами!

    С уважением,
    директор СШ №3 Ирина Лубянская

  11. Oleg Gorbach 17 Липень 2016 at 20:36 - Reply

    Выражаю лично от себя, искреннюю благодарность всем, кто поддержал проект и внес свой дополнительный вклад в образование!
    Спасибо большое!

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP