Menu

3D-простір наших мрій

Профінансований
100%
До завершення
0 
днів залишилось
  • Зібрано:

    20,214
  • Бюджет:

    20,214
  • Доброчинців:

    60

Привіт! Я Ліза Семененко, учениця Миколаївської загальноосвітньої школи №26, учасниця філіалу “Дівчата-STEM”. 

Ініціативні учні нашої школи мріють про 3D-простір: створення лабораторії  3D-моделювання та організації соціального шкільного підприємництва. Ми впевнені, що комплексний розвиток дітей в сучасному світі потребує вивчення технологій майбутнього.

 У нашій школі є два кабінети інформатики, в одному з них ми хочемо облаштувати лабораторію з 3D-моделювання. Школярі зможуть творити, досліджувати, реалізовувати свої ідеї за допомогою технології об’ємного друку. Основною метою діяльності лабораторії з 3D-моделювання та робототехніки є розвиток пізнавального інтересу учнів, формування навичок моделювання та конструювання, культури інженерної, винахідницької та наукової діяльності. Застосування 3D-принтерів в освіті є ефективним рішенням для залучення учнів до навчання, розвитку, створення нового. 

Проєкт спрямований на:

  1. Розвиток уяви і фантазії. Діти бачать, як можна реалізувати той чи інший проєкт на практиці і візуалізувати творчі задуми.
  2. Потужну мотивацію до наукової діяльності. Учні засвоюють тонкощі інженерного мистецтва, що дозволяє їм з легкістю зануритися в освітній процес.
  3. Успішне вивчення фундаментальних і прикладних дисциплін. За допомогою тривимірних зображень можна легко продемонструвати будь-які геометричні фігури, кристалічні решітки і всілякі елементи для фізичних установок. Це допомагає розвинути любов до предметів, що вивчаються.
  4. Наочне знайомство з тривимірною візуалізацією і моделюванням. Використання 3D-принтера  у підлітків розвиває конструктивне мислення. Вони на власні очі починають бачити, як можна втілювати свої конструкторські ідеї в реальність.
  5. Сумісність з іншими навчальними програмами. Ви можете провадити друк допоміжних елементів для поєднання з деталями із навчальних наборів Lego, конструкторів для старших класів Tetrix та інших.
  6. Міцні міжпредметні зв’язки в застосуванні на практиці. Не буде кращої можливості застосувати формули і вивчені правила, ніж як на практиці і побудувати конкретний виріб згідно з чітким завданням. 

Для реалізації проєкту ми вже

розробили  курс вивчення спеціальних програм для 3D-моделювання,

придбали програмне забезпечення,

оновили робочі місця учнів,

нас підтримує адміністрація і вчителі, які вже теж готуються до впровадження курсів з 3D-моделювання та курсу за вибором «Соціальне підприємництво» 

маємо обладнаний кабінет інформатики (меблі, комп’ютерна та оргтехніка, набори з робототехніки). 

Обладнання лабораторії 3D-моделювання буде використовуватись як учнями нашої школи, так і будь-ким з охочих займатись науково-дослідницькою діяльністю, оскільки адміністрація нашої школи сприяє залученню учнів до гуртків, секцій і факультативів на базі школи. 

На базі цієї лабораторії надалі плануємо організувати соціальне шкільне підприємництво з виготовлення сувенірів, інформаційних табличок, які ми зможемо використовувати як заохочення для нагороди призерів шкільних чи міських  конкурсів та змагань або для допомоги дітям з малозабезпечених сімей та інших вразливих категорій.

Окрім відкриття безпосередньо лабораторії плануємо впровадити курс з «Соціального підприємництва»  для учнів 8–11 класів (250 учнів, що становить 30% учнів школи) та інших учнів,    які виявлять до цього бажання. 

Нам необхідні кошти  на придбання 3D-принтера та пластику для 3D друку для доукомплектування лабораторії 3D-моделювання на базі шкільного кабінету інформатики. Напрям нашої роботи буде спрямований на створення корисних речей, котрі можна використовувати в повсякденному житті та можна ввести в масове виробництво.

Для реалізації проєкту нам потрібно:

  • Що потрібноВартість, грн

    Кіл-ть

    Сума, грн

  • 3D ПРИНТЕР FLYINGBEAR GHOST 514000

    1

    14000

  • 3D РУЧКА 3D PEN (RP-100B) PRO599

    3

    1797

  • PLA пластик для 3D принтеру, 1/2кг270

    6

    1620

  • Послуги Нової пошти 

     

    270

  • Комісія платіжної системи та адмін. витрати GoF*12,5%

     

    2527

  • Всього: 

     

    20214

* — якщо після оплати усіх перелічених товарів та послуг лишаться гроші, вони підуть на підтримку статутної діяльності ГО «Центр інноваційної освіти „Про.Світ“».

МРІЙ! ПРАЦЮЙ! ДРУКУЙ! БУДУЙ! НАВЧАЙСЯ!

Розкажить про проект в соціальних мережах:

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  TOP