Menu
  • Інтерв'ю
  • Без категорії
  • Статті
  • Усі
  • Інтерв’ю з Віктором Ком’яті та Тетяною Вакаровою: про створення цікавого

    • Вікторе, розкажіть про себе, чому Ви стали вчителем? • Віктор: Все почалося із роботи у звичайному шкільному гуртку, впродовж зими 2002 року. І з того часу у нас  з учнями є результат у роботі на районному, обласному, республіканському рівні. [...]

    Чому варто підтримувати шкільні ідеї, які містять елементи змішаного навчання?

    Майже кожна країна у світі зараз реформує систему освіти. Чому? Світова спільнота намагається знайти відповідь на питання “Як нам навчати наших дітей так, щоб вони віднайшли своє місце у 21 столітті?” Світовий Економічний Форум у Давосі визначив, що найпотрібніші [...]

    Інтерв’ю з Марією Пекарюк: Робота у групах підвищує мотивацію та успішність учнів

    ♦    Розкажіть трохи про себе, Ваш досвід вивчення мов. Чому Ви стали вчителем?  Мені подобалось вчити англійську мову в школі, з 12 років я займалась додатково, тому що відчувала, що шкільного рівня мені недостатньо. Коли прийшов час обирати [...]

    Інтерв’ю з Юлією Лемеш: ми шукаємо у дітях працездатність, патріотизм та вміння віддавати

    – Розкажіть більше про Ваш досвід навчання за кордоном, який надихнув Вас створити проект Ukraine Global Scholars. Я приєдналась до проекту, який розпочали у 2015 році мій чоловік Михайло Лемеш та Юлія Сичікова, вони навчалися в США на бакалавраті [...]

    Інтерв’ю з Ольгою Прецель: дітей навчає те, що їх оточує

    Розкажіть про себе. Як давно Ви працюєте у школі? Чому вирішили працювати в освітній сфері? Я народилась, живу і працюю в одному з наймальовничіших куточків Сколівщини – селі Підгородці. У моїй сім’ї не було педагогів, проте виховувалась у середовищі, [...]

    #ВЧИТЕЛЬЯКИЙНАДИХАЄ: ПРО ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЗНАЙШЛИ СВОЄ ПОКЛИКАННЯ (Ч.3)

    Напередодні останнього дзвоника ми запустили перший флешмоб в соціальних мережах. Цей флешмоб ми присвятили Вчителю, який надихає, або іншими словами, тому Вчителю, який створив певну цінність у житті свого учня. З першою та другою частиною історій Ви мали можливість [...]

    Інтерв’ю з Тетяною Божок: про мистецтво, яким пронизане наше життя

    Розкажіть трохи про себе, свою діяльність в мистецтві та про те, чому вирішили стати вчителем. Я закінчила Одеську консерваторію. Після навчання спочатку декілька років працювала в музичній школі, а в 2005 році змінила місце проживання і з тих пір [...]

    #ВчительЯкийНадихає: про людей, які знайшли своє покликання (ч.2)

    Напередодні останнього дзвоника ми запустили перший флешмоб в соціальних мережах. Цей флешмоб ми присвятили Вчителю, який надихає, або іншими словами, тому Вчителю, який створив певну цінність у житті свого учня. Декілька десятків людей розповіли про своїх особливих вчителів, поділились [...]

    #ВчительЯкийНадихає: про людей, які знайшли своє покликання (ч.1)

    Посередній учитель розповідає, Хороший учитель пояснює, Кращий учитель демонструє, Великий учитель надихає. Напередодні останнього дзвоника ми запустили перший флешмоб в соціальних мережах. Цей флешмоб ми присвятили Вчителю, який надихає, або іншими словами, тому Вчителю, який створив певну цінність у [...]

    Інтерв’ю з Олегом Горбачем: як інформатика може стати творчою наукою для дітей

    Розкажіть трохи про себе. Як давно ви працюєте вчителем інформатики? Чому вирішили бути вчителем? Я працюю вчителем у своїй рідній школі. Мені 29 років. З 2001 по 2013 роки навчався у Національному авіаційному університеті. Мабуть, ви запитаєте, як можно [...]

    Показано від 31 до 40 з 52 результатів
      TOP